Jaro je za dveřmi, blíží se doba odhalování. Povzbuzení pro ty, co nestihli začít plnit svá novoroční předsevzetí.

Prodlužuje se den, přibývá světla a slunce. Země se klube z pod sněhu a my ze svých zimních kabátů a bund. Vylézáme ven a těšíme se z prvních slunečních paprsků. Odkládáme čepice a šály, začínáme pokukovat po lehčím oblečení. Vrstva za vrstvou mizí a my s údivem zjišťujeme, že se už není za co schovat. (Pokračování textu…)

Je libo jednu dvanáctku, nebo radši půlku čokolády? Aneb alkohol hubnutí nepomáhá

PRO ZAREGISTROVANÉ ČLENY. Pokud nás trápí nadváha a zároveň nacházíme oblibu v alkoholických nápojích, tak je načase, abychom zbystřili. Alkohol je po tuku druhým energeticky nejbohatším nutrientem, energetická hodnota 1 gramu alkoholu je 29 kJ.* V praxi to znamená, že spolu s alkoholem do našeho těla přitéká větší množství energie, než by možná někteří z (Pokračování textu…)

Když se úspěch stane normou aneb První větší krize redukce hmotnosti

PRO ZAREGISTROVANÉ ČLENY. Pokud se nám daří dodržovat redukční režim, prvních pár kilo je dole relativně rychle, většinou během několika týdnů. Cítíme se lehčeji, máme chuť si hledat a zkoušet nové recepty, baví nás pohyb. A takhle to nějakou dobu funguje. Máme dobrou náladu, dokážeme se ocenit, těšíme se na budoucnost. Zvyšuje se nám sebevědomí, (Pokračování textu…)

Sami sobě prioritou aneb Je snaha zhubnout sobecká?

PRO ZAREGISTROVANÉ ČLENY. Poté, co jsem dopsala článek o tom, že redukce hmotnosti je především otázkou priorit, mi v hlavě zůstala ležet jeho poslední věta: „Abychom byli ve svých snahách úspěšní, musíme se sami sobě stát prioritou.“ Začala jsem přemýšlet nad tím, co všechno (si) tím můžeme způsobit. Minimálně naše okolí z toho může být (Pokračování textu…)

Ovoce, které není potřeba zakazovat

PRO ZAREGISTROVANÉ ČLENY. Nedávno jsem psala něco málo o „zakázaném ovoci“. Dnes to bude o ovoci skutečném, šťavnatém, sladkém a hlavně povoleném 🙂 I pro osoby v redukčním režimu je ovoce zcela legální, povolenou a doporučovanou potravinou. Obsahuje spoustu vlákniny, vitamínů, minerálů a dalších nutričně významných látek. Zpestřuje, oslazuje a osvěžuje náš jídelníček. S ovocem (Pokračování textu…)